Infolinia: Pn - Pt 8:00 - 16:00
Telefon: +48 782 - 702 - 030
 

O nas

Kontakt

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy. Od umowy możesz odstąpić, w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy przesłane na adres: kontakt@horizon.sklep.pl

Gotowy wzór oświadczenia (Pobierz). Oświadczenie zwrotu dostępne jest również w regulaminie sklepu

Zwracaną rzecz odeślij do nas niezwłocznie na adres: ul. Cienista 10D, 87-800 Włocławek , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. Zwracany towar przechodzi weryfikację, nie może posiadać żadnych znamion użytkowania, musi być pełno wartościowy i zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

UWAGA!
Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.

Zwrot należności nastąpi niezwłocznie, ale nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: kontakt@horizon.sklep.pl lub drogą pocztową na adres ul. Cienista 10D, 87-800 Włocławek .

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Cienista 10D, 87-800 Włocławek

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej 

Gotowy wzór oświadczenia (Pobierz)

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy. Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy. Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl